Vaše otázky, naše odpovede

TU NÁJDETE ODPOVEDE NA VAŠE NAJČASTEJŠIE OTÁZKY, KTORÉ NÁM ZASIELATE NA MAIL ALEBO SA PÝTATE TELEFONICKY :-)


ODKIAĽ POCHÁDZA VÁŠ TOVAR?

Tovar pochádza väčšinou z Nemecka.

V AKEJ KVALITE JE PREDÁVANÝ TOVAR?

Do predaja sa štandartne vyberá len tovar bez poškodení, minimálne používaný, prípadne nový. Aktuálny stav tovaru je vždy uvedený v popiske k tovaru, kde sa uvádzajú aj prípadné chyby alebo nedostatky konkrétneho kusu /ak takýto kus výnimočne do predaja zaradíme/ a následne k tomu je potom aj prispôsobená cena konkrétneho kusu. 

Kvalita tovaru je kontrolovaná viacnásobne - pri samotnom výbere tovaru, pri popisovaní tovaru, aj pri balení zákazníkovi ... napriek tomu sa ojedinele môže stať, že nám unikne drobná vada na tovare, príp. menšie ušpinenie tovaru. Denne nám prechádzajú cez ruky stovky kusov oblečenia, ale je našou snahou, aby k takýmto prípadom dochádzalo výnimočne.

Ponúkaný tovar môže mať nasledovné označenia:

NOVÝ - znamená, že tento kus je nenosený, úplne nový, buď aj s visačkou alebo bez

VÝBORNÝ STAV - znamená, že tento kus bol nosený, ale je minimálne opotrebovaný, bez poškodení, veľakrát vyzerá ako nový

DOBRÝ STAV - znamená, že tento kus má nejakú minimálnu vadu, aj s ktorou je nositeľný /vada je vždy uvedená v popise k tovaru/ alebo mu chýba napr. opasok, kapucňa a pod. Tovar z tejto kategórie však dávame do e-shopu zriedkavo.

AKO JE TOVAR OZNAČENÝ VEĽKOSTNE?

Veľkosti, ktoré sú uvedené pri každom tovare, sú buď opísané zo štítka, ktorý je na tovare alebo v prípade, že sa štítok na tovare nenachádza, sú uvedené podľa mier oblečenia. Kedže každá značka má troška iné označenie veľkostí, je dobré sa riadiť aj mierami oblečenia, ktoré uvádzame v popiske k tovaru, aby ste predošli tomu, že vám oblečenie nesadne.

PREČO JE KU KAŽDÉMU TOVARU ZVYČAJNE LEN JEDNA FOTKA?

Denne chystáme pre e-shop množstvo nových kusov a preto nie je možné z časových ani personálnych dôvodov dávať ku každému kusu viac fotiek. Ďalšie fotky pridávame iba vtedy, ak má konkrétny kus nejaký zaujímavý detial, alebo je viac záberov potrebných /napr. pri topánkach/.

MÁTE PONÚKANÝ TOVAR AJ V INEJ FARBE ALEBO VEĽKOSTI?

Nie, kedže sme second hand všetok ponúkaný tovar je zvyčajne len v jednom kuse, v jednej veľkosti. 

DÁ SA TOVAR U VÁS ODLOŽIŤ?

Bohužiaľ nie, momentálne takúto službu neposkytujeme.

DÁ SA TOVAR VYMENIŤ, AK MI NESADNE?

Ak vám tovar nesadne, dá sa vrátiť v štandartnej 14-dňovej zákonnej lehote. Podrobnejšie inštrukcie ohľadom vrátenia tovaru nájdete v záložke "Vrátenie tovaru".

AKO DLHO BUDE TRVAŤ VYBAVENIE MOJEJ OBJEDNÁVKY?

Kedže všetok tovar máme skladom, vašu objednávku prichystáme ihneď ako ku nám príde. Odosiela sa v najbližší pracovný deň po prijatí objednávky. Ďalej už doba dodania závisí na prepravnej spoločnosti, ktorú ste si vybrali na dodanie zásielky. Podľa našich skúseností to je zvyčajne 1-2 dni odo dňa odoslania.

AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE, ŽE SI OBJEDNANÝ TOVAR NESTIHNEM VYZDVIHNÚŤ /NA POŠTE ALEBO V ZÁSIELKOVNI/?

V každom prípade treba komunikovať buď priamo so Slovenskou poštou alebo výdajným miestom Zásielkovne a predĺžiť si úložnú dobu. Pokiaľ si ani tak nestihnete prebrať vašu zásielku, určite sa vám oplatí napísať nám mail alebo osloviť nás telefonicky a vysvetliť, prečo zásielka nebola prevzatá a dohodnúť sa na ďalšom postupe. Predídete tak situácii, že budete zaradení do nášho interného zoznamu zákazníkov, ktorí nepreberajú zásielky. Takýmto zákazníkom pri ich každej ďalšej prípadnej objednávke tovar na dobierku neposielame, možná je len platba vopred bankovým prevodom /viď Obchodné podmienky/.

ROBÍTE AJ VÝKUP TOVARU?

Bohužiaľ nie, tovar od súkromných osôb, ani firiem nevykupujeme. Máme našich stálych dodávateľov.

DÁ SA KONKRÉTNY TOVAR PONÚKANÝ V E-SHOPE KÚPIŤ AJ VO VAŠICH PREDAJNIACH?

Nie, kedže predávame second hand oblečenie, každá naša predajňa ponúka vlastný - iný tovar.